Missi eaanbod
In het kader van de uitbreiding is Screen Services op zoek naar:
Operations Director
Référence : 2024 – Tech
Beschrijving van de functie
De Operations Director is een sleutelpositie binnen ons bedrijf. Hij geeft leiding aan de post-sales afdeling, die bestaat uit de teams Project Management, Inkoop, Installatie en Ondersteuning. De Operations Director heeft een globaal overzicht van de activiteiten van SCREEN SERVICES en staat in nauw contact met het General Management.
Wil je werken bij een bedrijf op mensenmaat, met een sterke groei?
Dan ben je bij ons aan het juiste adres !
Verantwoordelijkheden
- De leiding nemen over het project aan het einde van het verkoopproces om het in de “Oplevermodus” te zetten
- Verduidelijking van de verschillende elementen van het project zodra het is overgenomen
- Regelmatige (wekelijkse) controles tijdens het project op de voortgang van de geplande fasen
- Ondersteuning bij het projectacceptatieproces door de klant en interne feedback.
- Facturatie van het saldo van het project en overdracht naar de administratieve teams voor facturatie
- Ervoor zorgen dat de teams de gegevens van de afdeling Operations correct in Odoo integreren
- Toezicht op Support Teams 1,2,3: naleving van project SLA’s en interne procedures.
- Teams bijstaan in geval van escalatie.
- Beheer van inkomende en uitgaande goederen, in nauwe samenwerking met de magazijnbediende.
Beheer
De Operations Director is de directe manager van het hele Post Sales-team, dat bestaat uit 12 mensen die op de volgende afdelingen werken:
- Inkoop
- Installatie
- Engineering
- Ondersteuning 1,2,3
Het beheert ook de relatie met onze partners in onderaanneming en breidt hun aantal waar nodig uit.
De Operations Director rapporteert rechtstreeks aan de Chief Executive Officer.
Vereist profiel
Hogere opleiding of universitair diploma in IT of telecom.
Je hebt minstens 10 jaar ervaring op dit gebied en hebt al een team geleid.
Je hebt kennis van de netwerk-, televisie- en telecomomgeving.
Je bent georganiseerd, consequent en betrouwbaar. Je hebt uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en bent een teamspeler. Je anticipeert op problemen, stelt prioriteiten en weet met stress om te gaan.
Je spreekt Nederlands, Frans en Engels.
Je wordt getraind in onze producten en in de verschillende technologieën die bij onze klanten worden ingezet.
Functievereisten
Type baan: Fulltime contract.
Plaats van tewerkstelling: Zaventem
Salaris volgens profiel.
Voordelen: Auto, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, enz.
Bedrijfspresentatie
Screen Services maakt deel uit van de Passman-groep, die kant-en-klare Wifi- en IP-oplossingen ontwerpt (IPTV, Chromecast, VOIP, digital signage, energiebesparing, enz.) voor de B2B-markt. Als marktleider rusten we nu meer dan 30% van de hotels in Frankrijk en België uit, evenals campings, ziekenhuizen & rusthuizen, het Franse leger, coworking spaces en boten. Al 28 jaar innoveren we om nieuwe netwerktechnologieën te ontwikkelen die voldoen aan de behoeften van de 10.000 bedrijven die we uitrusten, voornamelijk in Frankrijk en de Benelux.
We beheren de hele levenscyclus van het product intern, van ontwikkeling tot technisch onderhoud, dankzij onze gekwalificeerde teams. Onze oplossingen, die allemaal intern zijn ontworpen, zijn ontworpen om centraal te werken, met cloudbeheer van alle installaties van onze klanten en een geautomatiseerde productieketen. Het bedrijf, dat voortdurend in ontwikkeling is, maakt momenteel een sterke groei door en is op zoek naar versterking van zijn technische teams.
Wil je werken bij een bedrijf op mensenmaat dat voortdurend groeit?
Wil je deel uitmaken van een team van experts en voortdurend bijleren over een breed scala aan IP-oplossingen, in een nieuwe, volledig uitgeruste omgeving (rustruimte, sportzaal, enz.)
Stuur ons je CV en we kijken uit naar je sollicitatie.