Verantwoordelijke verkoopsadministratie

Missieaanbod

In het kader van de uitbreiding is Screen Services op zoek naar:

Verantwoordelijke verkoopsadministratie

Référence : 2024 – verkoopsadministratie

FUNCTIEBESCHRIJVING

De verantwoordelijke Sales Administration is een spilfunctie binnen ons bedrijf. Als onderdeel van het technische team werkt hij/zij samen met alle afdelingen. Hij/zij volgt de bestellingen op van handtekening tot levering. Hij/zij is een essentiële schakel in het installatieproces voor onze klanten. Hij/zij beheert een verscheidenheid aan cross-functionele taken.

Wil je werken bij een bedrijf op mensenmaat, met een sterke groei?
Kom dan bij ons team!

TAKEN

Verkoopsadministratie

  • Je registreert nieuwe contracten die zijn getekend door het verkoopsteam
  • Je behandelt aanvragen voor offertes op het eerste niveau
  • Je zorgt voor de communicatie en opvolging met de klant
  • Je draagt het dossier over aan de teams voor facturatie zodra de installatie is voltooid

Inkoop en voorraadbeheer

  • Je beheert bestellingen van apparatuur en zorgt voor levering (op kantoor of rechtstreeks bij de klant)
  • Je organiseert het vervoer van materiaal en houdt de klant op de hoogte
  • Je beheert de inkomende en uitgaande voorraad en werkt nauw samen met de magazijnmedewerker

Ondersteuning voor het technische team

  • Je ondersteunt het team bij het verlenen van eerstelijns assistentie aan klanten door technishce vragen te beantwoorden via e-mail en telefoon
  • Je ondersteunt het team bij verschillende administratieve taken (aanmaken van tickets voor technische interventies, verwerken van werkbonnen, …)
  • Je helpt mee bij het klaarzetten van de nodige materialen voor interventies en installaties

Je wordt getraind in onze producten en in de verschillende technologieën die bij onze klanten worden ingezet.

PROFIEL

  • Georganiseerd, samenhangend, autonoom, betrouwbaar
  • Je kunt deadlines beheren en prioriteiten stellen bij meerdere taken
  • Je hebt een bachelordiploma
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een administratieve functie, idealiter in orderbeheer, in een technische context.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden (ten opzichte van het technische team en klanten)
  • Je hebt een sterke teamgeest en bent servicegericht
  • Je kunt naadloos werken met een ERP-systeem en hebt een goede beheersing van het Office-pakket (Word, Excel)

FUNCTIEVEREISTEN

Type baan: Fulltime contract.

Drietalig Nederlands-Frans-Engels VERPLICHT

Plaats van tewerkstelling: Zaventem

Salaris volgens profiel. Voordelen: maaltijdcheques, verzekering, mobiele telefoon.

De functie moet uiterlijk in december 2024 zijn ingevuld.

BEDRIJFSPRESENTATIE

Screen Services maakt deel uit van de Passman-groep, die kant-en-klare Wifi- en IP-oplossingen ontwerpt (IPTV, Chromecast, VOIP, digital signage, energiebesparing, enz.) voor de B2B-markt. Als marktleider rusten we nu meer dan 30% van de hotels in Frankrijk en België uit, evenals campings, ziekenhuizen & klinieken, het Franse leger, coworking spaces en boten. Al meer dan 30 jaar innoveren we om nieuwe netwerktechnologieën te ontwikkelen die voldoen aan de behoeften van de 10.000 bedrijven die we uitrusten, voornamelijk in Frankrijk en de Benelux.

We beheren de volledige levenscyclus van het product intern, van ontwikkeling tot technisch onderhoud, dankzij onze gekwalificeerde teams. Onze oplossingen, die allemaal intern zijn ontworpen, zijn ontworpen om centraal te werken, met cloudbeheer van alle installaties van onze klanten en een geautomatiseerde productieketen. Het bedrijf, dat voortdurend in ontwikkeling is, maakt momenteel een sterke groei door en is op zoek naar versterking van zijn technische teams.

Wil je werken bij een bedrijf op mensenmaat dat voortdurend groeit?

Wil je deel uitmaken van een team van experts en voortdurend bijleren over een breed scala aan IP-oplossingen, in een nieuw, volledig uitgerust pand?

Stuur ons je CV en we kijken uit naar je sollicitatie.

Spreekt deze functie of missie je aan?

Contact